Οι δανειολήπτες μπορούν και οφείλουν να διεκδικούν τα δικαιώματα τους στην περίπτωση που πέσουν θύματα απειλών, εκβιασμών ή ψυχολογικής πίεσης από ειπρακτικές εταιρείες, τόνισε στις Πρωινές Διαδρομές ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή Γιώργος Στεργίου, με αφορμή τις αλλεπάλληλα παράπονα που καταγράφονται τις τελευταίες εβδομάδες. Ο κ.Στεργίου τόνισε ότι το νομικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία αυτών των εταιρειών είναι ιδιαίτερα αυστηρό καθώς και ότι σε αρκετές περιπτώσεις έχουν επιβληθεί τσουχτερά πρόστιμα.
Όπως προκύπτει από τις καταγγελίες που έγιναν στην Γ.Γ. Καταναλωτή και στον Τραπεζικό Διαμεσολαβητή, το φαινόμενο των τηλεφωνικών οχλήσεων από εισπρακτικές έχει ενταθεί το τελευταίο διάστημα. Οι δανειολήπτες θα πρέπει να γνωρίζουν ότι είναι παράνομη όποια ενόχληση δεχτούν από εισπρακτική εταιρεία αν προηγουμένως δεν ενημερωθούν από την τράπεζα που τους έχει δανειοδοτήσει ότι πράγματι συνεργάζεται με την εισπρακτική. Ταυτόχρονα απαιτείται η έγγραφη συγκατάθεσή τους για να ενημερώνονται από την εταιρεία αυτή.
Ακούστε τη συνέντευξη:
Όπως προκύπτει από τις καταγγελίες που έγιναν στην Γ.Γ. Καταναλωτή και στον Τραπεζικό Διαμεσολαβητή, το φαινόμενο των τηλεφωνικών οχλήσεων από εισπρακτικές έχει ενταθεί το τελευταίο διάστημα. Οι δανειολήπτες θα πρέπει να γνωρίζουν ότι είναι παράνομη όποια ενόχληση δεχτούν από εισπρακτική εταιρεία αν προηγουμένως δεν ενημερωθούν από την τράπεζα που τους έχει δανειοδοτήσει ότι πράγματι συνεργάζεται με την εισπρακτική. Ταυτόχρονα απαιτείται η έγγραφη συγκατάθεσή τους για να ενημερώνονται από την εταιρεία αυτή.
Ακούστε τη συνέντευξη: